248 licznikowe, o dziwo bardzo stabilnie sie zachowywala skoda przy tej predkosci, nawet telefon podczas nagrywania nie drzal bardzo
Vmax albo Vmax osiągnięty :)
Zwiń
X
-
Scenic 2.0 turbo bez problemu gpsowe 207km/h ale więcej nie mogłem bo mi octavia 2 zajechała drogę kiedys 213 było ale bez gps i też nie na maxa.
Palio Weekend 1.6 16v 186 km/h gps
Leganza 2.0 16v 210km/h na prostej około 225 z góry (licznik się skończył a obroty szły)
Chrysler 300m 220 km/h
Rapid 1.2 tsi 85km 205 z góry 193 prosta (licznik)
Roomster 1.4 16v 85km 183km/h licznik i 2 godziny rozpędzania.
911 3.6 320km - 192 na III biegu, 243 na IV biegu a 265 km/h na V -musiałem zjeżdżać z autostrady - kolega własciciel miał max 307
Jaguar XF Sv8 - 260 km/h licznik na 7 biegu, bo nie wiedziałem, że na 6tce 280km/h jedzie 8) ogranicznik na ostatnim biegu :P
Polonez 1.4 16v (po tuningu) 205 km/h licznikowe
Mazda 6 MZR CD 136km 222km/h licznikowe.
Citroen C5 1.6 hdi 112km - 193km/h - blokada fabryczna.
Kia Ceed sw 1.6 CRDi 116km 5b 192 km/h gps i po "tygodniu" rozpędzania. Po chipie 200 - skrzynia krótka.
Octavia I kombi 1.9 tdi asv 110km - 185 km/h gps prosta ( 200 na liczniku) 205 km/h z góry (220 licznik)
Octavia II 2.0 tdi sw - 218km/h - gps
Honda accord 2.0 TDi 105km - 210 licznikowe
Xsara Picasso 1.8 16v - 190 km/h licznikowe
Jak sobie przypomnę czy jeszcze powoziłem to dopiszę - ale raczej wszystko czym jeżdżę to sprawdzam :twisted:Grand Scenic 2.0T Initiale 05'
Służbowe: Berlingo 1.6hdi 92 Selection 15'
Była 4 x Octavia: 04' O1 fl Elegance Combi ASV
08' O2 Elegance Combi BKC
11' O2 fl Elegance Combi CDAA
99' O1 SLX Combi AHF
Komentarz
-
-
wszyscy pewnie jeździcie po niemieckich autostradach co? :P
tylko czekać aż któryś się roz........tylko szkoda że kogoś przy okazji też może zabić.
Nie jeżdzę sam jak zamulator, trzymam te 130-140 na autostradzie i 120 na zwykłej drodze, ale uważam, że te prędkości w Polsce to gruba przesada co piszecie i igranie ze śmiercią, tymbardziej, że niektórzy inteligentnie chwalą się, że tak jeżdżą zawsze, a nie tylko jednorazowo się rozpędzili, żeby sprawdzić :roll:
raz sprawdzić można w dobrych warunkach, ale jak ktoś sobie tak lata notorycznie to kwestia czasu kiedy kogoś i siebie do piachu pośle, bo fizyki się nie oszuka :wink:
Komentarz
-
-
stare 1.8 tsi porównując do mojego niepopularnego FSI idzie tak samo ,jedynie co jest bardziej elastyczny ,jednak FSI jak na wolnossaka też zadziwia-Sprzedam 2x1l oleju przekładniowego G 052 171 A2 Oryginał z ASO
-Sprzedam Gałkę do Golfa 5/6 6 bieg (pasuje do Skód)
-Sprzedam Nowe oryginalne dywaniki welurowe Skoda Superb 1
Komentarz
-
-
Lepiej daje do myślenia zadanie pytania każdemu co leci 200 km/h ile wynosi droga hamowania na suchej nawierzchni + czas reakcji w którym pokonuje się 55,5 metra (jeśli reakcja wynosi 1 sekundę), oczywiście każdy niech sobie odpowie bez szukania w internecie. Ze 100km/h droga hamowania wynosi około 38 metrów + 27 metrów na reakcję, a z 200km/h???
Komentarz
-
-
ryhu, koledzy powyzej wspominali ze takie cos tylko przy pustej trasie.. i tu maja racje - w duzym ruchu nawet ciezko sie do tylu rozpedzic..
Po za tym pojedz sobie w piatek wieczorem na A2 Swiecko-Poznan (od granicy) i wtedy popatrz co sie dzieje.. Latałem niedawno tam regularnie, przewaznie 140-160 na budziku i przez 160km trafiało sie conajmniej pare "torped" ktore mijaly mnie jak bym sie wlokl tirem, a czasem widzialem jak hamuja, bo akurat wyprzedzałem pare tirow w ciagu..
Co innego w niemczech - tu, szczegolnie wieczorem/w nocy przy malym ruchu norma, ze lecisz prawym 180-200, srodkiem wyprzedzaja swobodnie, a lewym co jakis czas smignie "cos" - ciezko po stopach ocenic, bo za szybko sie oddala
Komentarz
-
-
sew1981, w polsce i owszem, przewaznie to samobojstwo.. Choc zdarza sie, ze w nocy, jak jest pusto, to było by to bezpieczne, ale:
1. musza byc min 3 pasy - o dziwo mamy takie odcinki
2. albo kompletnie pusto po horyzont i brak wyjazdow - zeby sie nei natknac na jakies tiry, ktore ktos moze wyprzedzac..
Zhamowaniem sama prawda -. zdarzało mi sie juz z 200 do ~100 hamowac i bylo "cieplo", boje sie troche pomyslec jak by dalsze hamowanie zniosly tarcze i klocki, mimo ze nie uzywane paredziesiat km.. Wlasnie tez dlatego wybralem RSa, bo przy wiekszych heblach mozna byc ciut spokojniejszym o takie hamowania
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ryhuJa nie mówię, że nie jeżdżę pod 200 ;-) a tylko wskazuje skuteczniejszy element trafiający do wyobraźni, bo kto nie musiał hamować z 200 km/h do zera ten dalej będzie gonił 200 na ruchliwej drodze
Trzeba miec chyba kalpki na oczach zeby dopuscic do takiej sytuacji :roll:Black magic
Komentarz
-
-
ryhu, przy 200 nie hamuję się tylko włącza wycieraczki i mocno trzyma kiere :szeroki_usmiech po za tym 200 to nie jakaś astronomiczna prędkość, fakt że droga hamowania jest spora, świat szybciej ucieka z za okna i w razie awarii można sie zabić lub co gorsza kogoś.
Z tym że przy 150 jest podobne ryzyko bo jak cos nawali, powiedzmy wystrzał gumy to też mamy małe szanse na wyprowadzenie samochodu tak więc trzeba byc czujnym dlatego powyzej 190 nie jeżdżę.... na tempomacie :lol:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Zamieszczone przez ryhuJa nie mówię, że nie jeżdżę pod 200 ;-) a tylko wskazuje skuteczniejszy element trafiający do wyobraźni, bo kto nie musiał hamować z 200 km/h do zera ten dalej będzie gonił 200 na ruchliwej drodze
Trzeba miec chyba kalpki na oczach zeby dopuscic do takiej sytuacji :roll:
Komentarz
-
Komentarz